Dag 87 van 2555; de super vagina

Dag 87 van 2555; de super vagina  Ik wist het niet maar ik schijn net als alle vrouwen met mij een vagina met super krachten tussen mijn benen te hebben. De Amerikaanse republikein Todd Akin stelt dat een vagina zichzelf uitschakelt wanneer we worden verkracht. Zo leer je nog eens wat over je eigen lichaam, de vraag is natuurlijk wel wanneer het een legitieme verkrachting is zoals Akin’s dat noemt en hoe weet mijn vagina dat het gaat om een legitieme verkrachting? Een legitieme verkrachting zou dan zoiets zijn als vastgebonden aan een bed SM spelletjes doen en vervolgens ruwe sex met je partner te hebben terwijl je roept dat je het niet wilt?

Dat zouden we natuurlijk wel willen geloven dat verkrachting eigenlijk geen verkrachting is dus in zekere zin bestaat er dan ook geen verkrachting, in één adem hebben we zo verkrachting weg geredeneerd en kijk eens hoe gelegen ons dat komt en zeker de republikeinen in Amerika die pro leven zijn. Nu ben ik ook pro leven, maar niet vanuit religie, maar in het belang van een ieder. Wat betekent, dat het houden van een kind door verkrachting niet in het belang van de moeder is en niet in het belang van het kind dat met DNA door het leven moet van een verkrachter, het is ook niet in het belang van de verkrachter dat hij vader wordt van zijn zoveelste verkrachting, en het is eigenlijk alleen in het belang van zeer gelovige mensen die pro leven hebben uitgevonden als een mind realiteit en dit niet zullen willen praktiseren wanneer hun dochter wordt verkracht en het nazaad van de familie is besmet met het DNA van een verkrachter. Dus eigenlijk kan ik stellen dat het houden van een kind uit een verkrachting in niemands belang is en dus ook niet gepraktiseerd zou moeten worden. Gelukkig trok de senaatskandidaat Akin zijn uitspraak snel weer in en hoeven de Amerikanen zich geen zorgen te maken, maar het was maar weer op het randje van de waanzin.

En ook een teleurstelling want trekt Akin het legitiem verkrachten in als woord of het feit dat wij super vagina’s hebben?  Dat zou dan wel weer een teleurstelling zijn om te horen dat ik niet een James Bond gaget tussen mijn benen heb zitten. Een zelf opererende vagina zou niet onhandig zijn, want als de vagina buiten werking gaat bij verkrachting zou die het ook kunnen doen bij seksueel overdraagbare ziekten of wanneer je eigenlijk geen kind wil en ook de verantwoordelijkheid van anti-conceptie niet op je wil nemen. Dit zou wel organische evolutie zijn, wat je niet eens hoeft te kopen want je hebt het al, misschien wat upgrades voor seksueel overdraagbare ziekten en ongewenste zwangerschappen binnen een relatie, maar dat is het dan wel. Akins zou nog eens beroemd kunnen worden met zo’n ontdekking, misschien moeten we de vagina voortaan dan ook maar gewoon Akin gaan noemen of Todd. Zo van, mijn todd doet zeer na die legitieme verkrachting, maar gelukkig zal er niets aan de hand zijn want het is per slot van rekening een Akins.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar de waarde die wordt gegeven aan pro leven als term, meer waarde heeft dan het leven zelf.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar pro leven wordt gepraktiseerd als een éénwegscommunicatie  en alleen wordt beleeft vanuit de eigen perceptie zonder inlevingsvermogen van de pro leven aanhanger in het leven van een ander die heeft moeten ervaren wat voor impact verkrachting op een vrouw haar leven heeft laat staan zwangerschap door verkrachting.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar wij zo niet in contact staan met onze lichamen dat we superkrachten toebedelen aan onze geslachtsorganen om ons geloofssysteem in ere te houden.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar wij geloven dat een vagina een zwangerschap kan voorkomen terwijl er zoveel ongewenste zwangerschappen zijn in onze fysieke realiteit.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar mensen vanuit oneerlijkheid het geloof hebben dat de vagina zwangerschap kan voorkomen bij verkrachting en zo’n super uitvinding dan vervolgens niet willen benutten om te zien wat dat praktisch betekent en wat ermee gedaan kan worden in het dagelijks bestaan, simpel omdat men weet dat men oneerlijk is en niet verder de vingers wil branden.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar lichaamsfuncties duidelijk zo’n raadsel zijn voor ons dat wij onszelf dingen laten geloven die in gezond verstand in één adem lek te prikken zijn.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar wij anderen willen meesleuren/manipuleren in onze oneerlijkheid en de ander willen doen geloven dat b.v. super vagina’s mogelijk zijn.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar men gelooft in super vagina’s die zwangerschap na verkrachting voorkomen vanuit het oogpunt van religie, terwijl vanuit Afrikaanse tradities/geloofsovertuigingen de super vagina van kinderen/maagden hen af helpt van AIDS en dat er niemand is die achter zijn oor krabt en de boel niet vertrouwt en doeltreffende acties onderneemt.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar sex niet wordt begrepen en nog altijd in het geniep gebeurd, zodat wij er geen verantwoordelijkheid voor willen nemen wat er allemaal voor consequenties door dit gedrag de wereld inkomt.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te participeren in een wereld waar wij graag in sprookjes willen geloven ook als dat ten koste gaat van een ander.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om sex niet als iets te zien dat in het geniep moet gebeuren en zodoende de consequenties van back chat die gemanifesteerd wordt te beperken.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om pro leven ook echt pro leven te laten zijn in het belang van een ieder.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om leven boven oneerlijkheid en eigen belang te stellen om zo leven te bezien in het licht van het belang van een ieder en mij niet te laten verlagen tot opinies/geloofsovertuigingen die het leven niet eren.

3 thoughts on “Dag 87 van 2555; de super vagina

    • Wow, nou daar zijn wij als wandelende emotiedoos nog niet aan toe om co-ouderschap met onze verkrachters aan te gaan en de vraag is natuurlijk ook of wij zoiets in het leven willen roepen. Ja, de wereld op z’n best…

Geef een reactie

