Dag 155 van 2555; mijn relatie met relaties

Dag 155 van 2555; mijn relatie met relaties  Deze blog is een verzameling van zelfvergevingen op het onderwerp relatie, in de ruimste zin van het woord, om zo op een later tijdsstip te zien waar verdere verdieping nodig is of waar zich punten openen die verder uitgewerkt dienen te worden.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te geloven dat ik relaties nodig heb om een relatie met mijn fysieke realiteit aan te kunnen gaan.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om relaties los van mijzelf te zien als een middel om de relatie met mijn fysieke realiteit aan te kunnen gaan.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om in separatie van mijn relaties toch de behoefte heb gecreëerd om een relatie met iets/iemand als iets van mij te bestempelen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om een relatie als een bezit te beschouwen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om het woord relatie in te wisselen voor het woord connectie als het gaat om waar ik wel en waar kijk geen relatie mee wil hebben/aangaan.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om een relatie die een connectie is die ik ‘voel’ met iets/iemand als leidraad te nemen voor het aangaan van die relatie.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om mij niet te realiseren dat ook al ‘voel’ ik geen connectie met iets/iemand ik toch in relatie sta tot dit iets/iemand door mee te gaan in de polariteit van aantrekken/afstoten.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om mij niet te realiseren dat mijn fysieke realiteit is opgebouwd uit multi-interconnecties en ik er meer en meer bijmaak door mijzelf te verliezen in gedachten/gevoelens/emoties, terwijl ik in separatie met een groot deel van die relaties leef.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om mij niet te realiseren dat het opgaan en afhankelijk zijn van relaties mijzelf limiteert, maar ook het in separatie zijn met mijn fysiek aanwezige relatie met alles dat is, beperkt mij om in volledige gelijkheid te zijn met water er is.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om geen relatie aan te gaan met dat waar ik van walg/verafschuw en mijn niet realiseer dat ik al in relatie sta met deze relaties door te participeren in de polariteit van aantrekken/afstoten.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om relaties te zien als rel-atie, waar ellende van komt en kan eindigen in een rel.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om huiverig te zijn om relaties aan te gaan uit angst ze te moeten verliezen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om om relaties niet te zien als een reflectie van mijzelf en zodoende altijd verrast te zijn als een relatie met iets/iemand mijzelf verrast door de weerspiegeling van mijzelf.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om relaties met iets/iemand macht over mij te laten hebben door geen zelfverantwoordelijkheid te nemen door de angst van verlies of confrontatie.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om veel relaties/interconnecties te zien wat maakt dat ik er afstand van neem en het liever op een afstandje observeer.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om relaties als een blok aan mijn been te voelen als mijn aantrekkingskracht ernaar toe over is en mij niet te realiseren dat dit het type relatie is dat ik met iets aanga dat voortkomt uit energie, dus een energetische relatie.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om relaties/interconnecties te gebruiken binnen mijn fysieke realiteit om te komen tot mijn gewenste resultaat waarbij ik niet uitga van het belang van een ieder, maar ga voor een doel dat ik voor ogen heb.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te vergeten dat ik ten aller tijden een relatie met mijzelf aan moet gaan alvorens naar buiten te treden.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om relaties als bevestiging te zien van hoe ik het doe in mijn eigen leven volgens mijzelf.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om waarde te hechten aan relaties als een manier om te kunnen voelen dat ik leef/besta.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om slechte relaties als iets los te zien van goede relaties en mij niette realiseren dat het meer van hetzelfde is en goede relaties niet bestaan zonder slechte relaties.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om het woord relatie te definiëren of herdefiniëren, zodat ik een leidraad heb om mijn relaties in mijn fysieke realiteit te kunnen aangaan of verantwoordelijkheid voor kan nemen.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om relaties los te zien van het mij bewegen binnen mijn fysieke realiteit in beperking, maar mij te realiseren dat de fysieke wereld is opgebouwd uit interconnecties en multi relaties, waar ik mij niet van hoef af te scheiden maar mij bewust van moet zijn zonder aan de relaties emoties/gevoelens te plakken.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om geen aantrekking of afstoting nodig te hebben om relaties te zien en waar te nemen voor wat ze zijn, maar mij te realiseren dat ik in beide gevallen een relatie aanga langs de ene of de andere kant.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om relaties als een punt van verlies te naar voren te schuiven en zo op voorhand al gevoelens van verlies ontwikkel alvorens de relatie aan te gaan.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om relaties als neutraal te bezien en ook neutraal in relaties te staan, zodat ik altijd instaat ben om binnen deze relaties die ik aanga mijn zelfverantwoordelijkheid te behouden en de regie in het voordeel van een ieder.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om relaties niet gelijk te zetten aan bezit waardoor er automatisch angsten van verlies opspelen.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan om de relaties in mijn leven met het leven om te zetten in een agreement met het leven als mijzelf.

Geef een reactie

