Dag 270 van 2555: Paranoia: welke farmaceutische worst wordt ons voorgehouden? – zelfvergevingen op het consequentieaspect

basisinkomengarantieVandaag gleed er een envelop door de brievenbus, waarop geen afzender stond alleen de naam van mijn dochter en ons adres. Ik voelde dat er iets in zat dat in zacht verpakkingsmateriaal was verpakt. Ik maakte de envelop open terwijl ik bij mijn dochter op haar kamer was, uit de envelop kwam een andere envelop. De tweede envelop bevatte twee pipetten gevuld met goudkleurige vloeistof, dit was de wietolie (THC) en de golyoli (CBD) waar we op gewacht hadden. Post NL is nu dus onze drugskoerier, want compleet legaal is dit helaas niet. Het is natuurlijk van de gekke dat in een land als Nederland ik een pipetje medicinale marihuana op geheimzinnige wijze over de post krijg terwijl wij internationaal als het walhalla van de drugs worden gezien.

 

Vanavond gaat mijn dochter de golyoli uitproberen als een slaapmiddel, wat de arts van mediwiet ons ook aanraadde. De bevindingen zullen volgen.

 

Consequentieaspect ten aanzien van het mogelijk nemen van antidepressiva als pijnbestrijding door mijn dochter:

 

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om door het verbinden van emoties en gevoelens aan het woord antidepressiva mijn toekomst uit te stippelen. Waarin ik mijzelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om mijzelf te limiteren door emoties en gevoelens mijn toekomst te laten bepalen waardoor ik mijzelf en mijn omgeving niet de kans geef om in het moment te bekijken welk pad ik moet inslaan.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om door het geloof in de verhalen over antidepressiva mijn mening heirover op voorhand klaar te hebben. Waarin ik mijzelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om mijn mening al te vormen alvorens ik onderzoek heb gedaan los van het feit dat uit het onderzoek dezelfde informatie kan komen die mijn eerdere mening vormde.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om het woord antidepressiva niet te kunnen zien voor wat het is. Waarin ik mijzelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om mijn hersenspoeling niet te doorzien in het moment en pas achteraf als het ware achter mijzelf aan te hollen en te moeten zien dat ik in de valkuil van de ‘mening’ ben gevallen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om mijn moedersysteem te laten afgaan door een woord als antidepressiva en de bijbehorende emoties en gevoelens. Waarin ik mijzelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om te handelen vanuit een automatisme/moedersysteem en dat te beoordelen als goed en in het belang van het kind, terwijl in vele gevallen ik mijzelf en mijn kind hierdoor juist limiteer.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om niet in zelfeerlijkheid te kunnen kijken naar de situatie omtrent de antidepressiva en gedreven door angst naar alternatieven zoek. Waarin ik mijzelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan om angst mijn leidraad te laten zijn en mij in het moment niet te beseffen dat ik op die manier niet kan handelen in het belang van een ieder.

 

Wordt vervolgd.

Geef een reactie

